همه چیز را همگان دانند

اشتراک دانش
همه چیز را همگان دانند
با سلام و عرض احترام خدمت شما
در صورتی که هر کدوم از مطالب به کارتون میاد اطلاع بدید تا راهنمایی کامل تر براتوم ارسال کنم و یا برنامه ای برای مسئله شما بنویسم
دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۱۰ ب.ظ

معرفی jsp

jsp یک تکنولوژی برنامه نویسی تحت وب است که به شما امکان می هد صفحات وبی پویا و مستقل از پلت فرم ایجاد کنید. jsp از تمام API های خانواده جاوا شامل jdbc پشتیبانی می کند. در jsp ما می توانیم کدهای جاوا را در تگ مخصوص <% ********* %> مابین کدهای html قرار بدهیم.

برنامه نویسان jsp برنامه هایی که مرکب از کدهای html، xhtml، xml و و دستورات  و  jsp هست ایجاد می کنند. با استفاده از jsp شما می توانید اطلاعاتی از کاربران به واسطه فرم ها در یافت کنید و یا اطلاعاتی را از پایگاه های داده و یا دیگر منابع اطلاعات در قالب رکوردهایی به کاربر ارائه بدهید و همچنین صفحات وب پویا ایجاد  نمایید.

 از تگ jsp می توانی برای اهداف مختلفی استفاده نمود از جمله بازیابی اطلاعات از پایگاه داده، ثبت نام و اطلاعات کاربر توسط فرم ها ، دستیابی به javabeans و همچنین تبادل کنترل بین صفحات و درخواست ها و غیره.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۹
وبلاگ نویس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی